Klachten & Geschillen

Klachten & Geschillen

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@haarvezelshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

open

TIJDELIJKE ACTIE ❤️: Gebruik code LENTEKRIEBELS15 voor 15% korting bij aankopen v.a. € 50,-

De waardering van www.haarvezelshop.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.9/10 gebaseerd op 17 reviews.